Home Marketing Pokaż swoje wnętrze! Jak znaleźć dobrego pracownika poprzez wirtualny spacer po biurze?

Pokaż swoje wnętrze! Jak znaleźć dobrego pracownika poprzez wirtualny spacer po biurze?

by Redakcja Bezrobocie.org.pl
wirtualny spacer po biurze

Stworzenie efektywnego zespołu pracowników w firmie nie jest prostym zadaniem. To długotrwały proces, do którego potrzeba dużego zaangażowania i kreatywności. Jeśli zależy nam na znalezieniu ambitnych, wykształconych i sprawdzonych pracowników, musimy sami zaoferować im coś, czego nie znajdą w innych firmach. Marketing należy skierować nie tylko do klientów, ale także do kandydatów do pracy! W tym celu świetnie sprawdzi się wirtualny spacer po biurze.

Czym jest wirtualny spacer Google Street View?

Myślę, że każdy z nas choć raz szukał jakiegoś miejsca na mapach Google. Gdy nie byliśmy pewni, czy to właśnie to lub potrzebowaliśmy sprawdzić, jak dany punkt wygląda w rzeczywistości, korzystaliśmy z usługi Google Street View. Umożliwia nam ona zobaczenie miejsca na mapie z użyciem zdjęć wykonanych jako panoramy sferyczne. Za jednym kliknięciem przemieszczamy się do innej perspektywy, która sprawia wrażenie, jakbyśmy sami stali na danej ulicy, przed poszukiwanym sklepem lub restauracją. Jednak jak to wszystko ma się do wirtualnych spacerów po biurze?

Wirtualny spacer po biurze – jakie pełni funkcje?

Wirtualny spacer w 3D oraz 360o to nie tylko ciekawe doświadczenie przejścia się po różnych pomieszczeniach. To narzędzie, które wchodzi w interakcje z użytkownikami. Mogą to być potencjalni klienci, ale także pracownicy. W różnych punktach wirtualnego spaceru 3D umieszcza się specjalne tagi. Służą one do bezpośredniego przenoszenia odwiedzających osób do witryny www firmy lub sklepu. Oprócz wirtualnej rzeczywistości widzianej jak gdyby naszymi oczami do projektu wykonuje się także model 3D wnętrza firmy. Pozwala on na lepsze wyobrażenie sobie całej przestrzeni oraz umiejscowienia wszystkich pomieszczeń.

Gdzie umieszcza się wirtualne spacery po biurze?

Warto wiedzieć, że wykorzystanie wirtualnego spaceru Google po biurze to świetne narzędzie marketingowe. Statystyki podają, że przez mapy Google w 44% przypadków poszukuje się różnych firm. 41% tych wyszukiwani prowadzi do odwiedzenia stron internetowych tychże biznesów. Dlatego tak ważne jest zareklamowanie się nie tylko dla potencjalnych klientów, ale także przyszłych pracowników. Do tego właśnie posłuży wizytówka Google Moja Firma wraz z umieszczonym w niej wirtualnym spacerem po biurze.

Czym jest wizytówka Google Moja Firma?

Wirtualny spacer po biurze powinno umieścić się w wizytówce Google Moja Firma. Osoba wykonująca dla nas usługę wirtualnego spaceru z pewnością będzie mogła stworzyć dla nas także wizytówkę Google. Zawiera ona informacje wraz ze zdjęciami oraz utworzonym spacerem. Taka wizytówka z pewnością przyciągnie potencjalnych kandydatów z naprawdę dobrymi kwalifikacjami. Wybijemy się z tłumu ofert i zachęcimy do wybrania właśnie naszej. Pokażmy kandydatom, jak dobre warunki pracy chcemy im zaoferować. Przyjazne i dobrze urządzone biuro ukazane w wirtualnym spacerze Google na pewno przyciągnie kreatywnych i sprawdzonych pracowników. Ułatwmy sobie poszukiwania i już dziś zamówmy wykonanie takiego spaceru w naszym biurze!

Dowiedz się więcej na: https://www.fotografsv.pl/

1 comment

Zobacz także

1 comment

Radosław Sobik 2 maja 2020 - 09:44

Możliwość obejrzenia firmy przed podjęciem pracy to super sprawa! Widzę, że coraz więcej osób korzysta z takiej formy promocji. O

Reply

Zostaw komentarz